تلفن ثابت به عنوان قدیمیترین خدمت مخابراتی در حالی صاحب برند و نشان اختصاصی میشود که اینترنت پرسرعت و تلویزیون اینترنتی به عنوان اپراتور اول ارتباطی کشور نیز هر یک برندهای اختصاصی خود را خواهند یافت.
به گزارش ایسنا، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه ساختار تازه برند جدید میخواهد، گفت: مخابرات ایران درحال پوستاندازی است، از همینرو در حال حاضر در مجموعه مخابرات ایران محصولات متنوعی عرضه میشوند که از قدیمیترین آنها تلفن ثابت گرفته تا جدیدترینشان تلویزیون اینترنتی، صاحب نام و نشان اختصاصی نیستند و مشترکان همواره به اعتبار نام مخابرات از این محصولات استفاده کردهاند.
مظفر پوررنجبر با اشاره به این که کمیته نیازسنجی مخابرات به منظور کشف نیازهای جدید برای شهروندان راهاندازی شده است، تاکید کرده است که بازار کشور نیاز به خدمات مخابراتی دارد و خصوصیسازی با اصلاح ساختارها به دنبال رفع نیازهای مردم و بازار است.
به گفته او تغییر ساختارها در نحوهی عرضهی خدمات به مشتریان تغییر جدی ایجاد میکند، به همین دلیل خدمات ارتباطی مخابرات به صورت همگرا در سراسر کشور با نام و برند یکسان ارائه خواهد شد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران میگوید با ایجاد تغییرات مثبت در چند سال آینده کوشش میکنیم موفق عمل کنیم تا به یک مخابرات فعال، منعطف، کارآمد با برند معتبر بینالمللی تبدیل شویم.
مدیر عامل مخابرات ایران توسعه خدمات دیتا را از مهمترین اهداف شرکت مخابرات ایران دانست و ادامه داد: توسعهی دولت الکترونیکی تنها بر بستر توسعهی پهنای باند و گسترش خدمات الکترونیکی میسر است، به همین دلیل مخابرات ایران ارائهی خدمات دیتا و مبتنی بر آیپی را توسعه داده است، چنانکه شمار مشترکان پهنای باند مخابرات از یکصد هزار مشترک در دو سال گذشته به سه میلیون مشترک در سال 91 افزایش یافته است.